Jídelní lístek

Jídelní lístek a přihlášení k odběru stravy

Návod k obsluze internetových objednávek

  1. Na internetu zadejte adresu http://strav.nasejidelna.cz/0163
  2. Přihlaste se pomocí jména a hesla, které jste obdrželi
  3. Na obrazovce je vidět jídelníček a kalendář. V kalendáři jsou vidět dny s objednávkami. Šedá barva znamená na daný den „nelze objednat“. Modrá barva znamená na daný den „je objednáno“ a žlutá barva znamená na daný den „lze objednat“
  4. Pokud máte dostatečný kredit, můžete si stravu objednat. Odhlašování stravy předem nebo v den, který chcete odhlásit je nejpozději do 7.15 hodin.
  5. Pokud nemáte internet nebo nepůjde elektřina, kontaktujte pracovnice školní jídelny na telefonu 607297480.
  6. K ukončení objednávání slouží ikona odhlásit.
  7. Podrobné informace o používání systému máte v sekci nápověda u otazníku.

Důležitá informace ředitelství MŠ ke změně ve stravovacím systému

Od října 2015 se zavádí internetové objednávání stravy. Na internetových stránkách si budete přihlašovat i odhlašovat stravu. Přihlásit se k odběru stravy lze pouze do výše zaplaceného kreditu. Je tedy potřeba zaplatit na účet MŠ 86‑1838270287/0100 předem. Plaťte stravné dopředu, před skončením měsíce a mějte na paměti, že převod finančních prostředků u některých bank trvá i několik dnů.

Strávníci se musí nejen odhlašovat, ale i přihlásit. Jídelníček je zveřejněn vždy na 14 dnů dopředu. Po přihlášení si tedy nejdříve na dva týdny děti přihlaste (pokud víte, že některé dny se nebudou stravovat, na tyto dny neobjednávejte) a pokud onemocní, odhlásíte je den předem, nebo do 7. 15 hod. toho dne.
Takže nyní si můžete objednat stravu od 10. 10. 2015 na dva týdny. Po uplynutí této doby je potřeba opět na další dva týdny stravu objednat.

Děti z mateřské školy omlouvejte i telefonicky, aby p. učitelky věděly, kdo do školky přijde.
Případné dotazy zodpoví vedoucí školní jídelny p. Fabičovicová Jana v pracovní dny od 8. 30 hod. do 11.30 hod. na telefonu 607297480 nebo na adrese skolnijidelnamz@post.cz

Upozorňujeme strávníky na internetové objednávky stravy. Kdo nebude mít od 1. 1. 2016 objednáno, nedostane oběd. Věnujte prosím pozornost včasnému zaslání zálohy na stravu a dostatek kreditu a nezapomínejte si stravu objednávat. Často se stává, že v pondělí není strava objednána! V pracovní dny v době od 8.15 do 12.00 hod. se do systému nedostanete, protože tam zadává data vedoucí ŠJ, objednávejte tedy mimo tuto dobu. Děkujeme

Výdejní řád školní výdejny